Selasa, 26 April 2016

BEZA MAKAN GAJI DENGAN BUAT GAJI

Salam Sejahtera kawan-kawan sekalian..

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit tentang beza makan gaji dengan buat gaji..Jika kita sebut pasal makan gaji mesti tuan/puan berfikir bahawa gaji bulanan yang kita dapat tidak memuaskan, betul tak? nak bayar bil lagi nak bayar kos pelajran anak-anak lagi..banyak lagi perkara yang ingin menggunakan duit..Tuan/Puan sedar atau tidak? disekeliling kita sekarang adalah penyedut Wang?

Tapi bagaimana jika kita BUAT GAJI?

Sebelum kita bercerita lebih lanjut elok kita cari dulu cara bagaimana nak BUAT GAJI..Jawapan saya tak lain dan tak bukan adalah TONE EXCEL..Prepaid yang akan bantu kita buat gaji..tapi bagaimana?


Senang je!!

-Kita Topup BULAN-BULAN=Kita DIBAYAR, Diberi POINT, Diberi Lagi INSURANS KEMALANGAN RM100000

-Kita kenalkan kepada kawan-kawan=Kita DIBAYAR setiap PENDAFTARAN

-Kawan-kawan kita topup=Kita DIBAYAR lagi

-Kawan-kawan kepada kawan-kawan kita topup=Kita DIBAYAR lagi

Kalau saya CERITA semua x habis Tuan/Puan..kenapa tak sertai terus? Tak tahu macamane? dalam blog saya ni saya dah bagi semua langkah tinggal ikut je..

www.kelabsimkad.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Bisnes Online, AutoDownLine Tone Excel