Rabu, 10 Februari 2016

Mencari Pendapatan TAMBAHAN?

Peluang mudah dengan Simkad/Prepaid Tone Excel WOW. Aplikasi handphone yang begitu mudah. Sertai kami. Web Promosi bereplika memudahkan usaha promosi baru lancar.

Siapa anda?

Sebenarnya peluang ini boleh disertai oleh sesiapa jua tanpa mengira usia, tanpa sebarang pengalaman...dan menariknya,modal cuma RM90...memang boleh disertai.....

Kini potensi bisnes simkad Toneexcel makin besar..bayangkan bila Tunetalk meluaskan liputan hingga ke negara-negaraAsean bermakna bisnes Toneexcel juga berpeluang untuk sama2 berkembang ke negara-negara tersebut..bayangkan berapa ratus juta lagi pengguna handphone yang ada di negara-negara tersebut..inilah peluang terbaik yang anda akan jumpa.

Cuba anda bayangkan berapa untungnya syarikat-syarikat telco ni..RM2.6 bilion sebulan hasil yang mereka dapat..berapa pula kita dapat sejak guna handphone?? Mengapa masih tak nak ambil peluang besar ni..jangan bagi alasan dah ramai yang join Toneexcel..ada 37 juta telefon berdaftar kat Malaysia ni dan yang dah join Toneexcel baru 350 ribu orang..masih ada 36 juta lagi no yang belum menggunakan Toneexcel...peluang masih sangat BESAR lagi.


Berita tentang Toneexcel dalam Berita Harian 8 April 2014..sekarang boleh pilih..nak tunggu jadi orang ke sejuta atau anda nak join sekarang dan mula jana pendapatan tanpa had di Toneexcel..keputusan di tangan anda..jika anda mahu jom daftar sekarang..anda tak akan menyesal.

Cuba anda kira sudah berapa lama anda guna hp dan sudah berapa banyak anda membazir duit mcm tu saja..yang kaya cuma tauke-tauke prepaid..anda dapat apa? Jom kita sama2 kayakan diri sendiri pula.
Untuk dapatkan topup Tunetalk pun tak susah sebab ada banyak tempat yang menjual topup Tunetalk seperti dalam gambar kat atas.

Banyak kelebihan jika anda menggunakan simkad Toneexcel ni..jadilah pengguna bijak bukan pengguna setia..kayakan diri sendiri lebih baik dari terus kayakan tauke telco sahaja..Cuba lihat promosi-promosi yang tak putus-putus dari Toneexcel utk penggunanya. Anda tak mungkin akan jumpa syarikat telco lain yang bergitu bermurah hati dengan pengguna simkadnya.

Ketika ini perniagaan dalam bidang telekomunikasi telah menghasilkan pendapatan berbilion ringgit kepada tauke-tauke telco. Adakah anda masih nak biarkan hanya mereka yang mengaut keuntungan dan kita cuma jadi pengguna seumur hidup? Masanya dah tiba untuk anda sama2 menjana pendapatan yg amat lumayan ni. Tak perlu anda buka syarikat telco anda sendiri sebab dgn jadi PENGGUNA YANG BIJAK anda juga mampu meraih pendapatan ratusan ribu malah tak mustahil jutaan ringgit..

Program Toneexcel WOW mendapat sambutan luarbiasa seluruh negara..pengguna-pengguna telefon berebut-rebut untuk menyertai Toneexcel. Peluang dah ada depan mata kenapa nak biarkan saja

www.kelabsimkad.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Bisnes Online, AutoDownLine Tone Excel